7 مرحله + ساختار سیلو در سئو 24 نکته
-
-
- تحقیق کلمات کلیدی: با شناسایی کلمات کلیدی و عبارات مرتبط مرتبط با محتوای وب سایت و مخاطبان هدف شروع کنید. از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند گوگل Keyword Planner، سایت سمروش یا Moz Keyword Explorer برای یافتن کلمات کلیدی با حجم بالا و کم رقابت استفاده کنید.
-
-
-
- ممیزی محتوا: یک ممیزی کامل از محتوای موجود خود انجام دهید تا شکاف ها و فرصت های بهبود را شناسایی کنید. محتوای خود را در مضامین یا موضوعات مختلف دسته بندی کنید که با تحقیقات کلمه کلیدی شما مطابقت دارد.
- ایجاد دستههای اصلی: بر اساس مضامین شناساییشده در ممیزی محتوا، دستهها یا سیلوهای اصلی را برای وبسایت خود ایجاد کنید. این دسته بندی ها باید موضوعات گسترده ای باشند که چندین موضوع فرعی مرتبط را در بر گیرند.
- سازماندهی زیرمجموعه ها: در هر دسته اصلی، زیرمجموعه هایی را سازماندهی کنید که موضوع را بیشتر به زیرمجموعه های خاص تر تقسیم می کند. این به ایجاد یک ساختار سلسله مراتبی در وب سایت شما کمک می کند.
- پیوند داخلی: استراتژیهای پیوند داخلی را برای اتصال صفحات مرتبط در هر زیر مجموعه و بین دستههای مختلف اجرا کنید. از متنهای لنگر توصیفی که شامل کلمات کلیدی مرتبط هستند برای بهینهسازی ساختار پیوند استفاده کنید.
- بهینه سازی عناصر درون صفحه: عناصر درون صفحه هر صفحه را در ساختار سیلو بهینه کنید. این شامل بهینه سازی متا تگ ها (برچسب عنوان، توضیحات متا)، سرفصل ها (H1، H2، H3)، ساختار URL، و ترکیب کلمات کلیدی مرتبط به طور طبیعی در محتوا است.
-
- نظارت و بهبود: به طور مستمر بر عملکرد ساختار سیلو خود با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب مانند گوگل آنالیتیکس نظارت کنید. رفتار کاربر، رتبه بندی جستجو، و ترافیک ارگانیک را برای شناسایی زمینه های بهبود و انجام تنظیمات لازم برای افزایش اثربخشی ساختار سیلو خود تجزیه و تحلیل کنید.
24 نکته برای ساختار سیلو در سئو
-
-
- برای شناسایی کلمات کلیدی و عبارات مرتبط، تحقیقات کاملی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید.
- برای هر دسته سیلو محتوای با کیفیت، آموزنده و جذاب ایجاد کنید.
- از URL های توصیفی و غنی از کلمات کلیدی برای هر صفحه در سیلو استفاده کنید.
- تگ های متا، از جمله برچسب عنوان و توضیحات متا را با کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید.
- از تگهای عنوان (H1، H2، H3) برای ساختار محتوای خود استفاده کنید و در صورت لزوم، کلمات کلیدی را درج کنید.
- برای ارتقای ناوبری و تجربه کاربری در ساختار سیلو خود، پودر سوخاری را پیاده سازی کنید.
-
- از زمان بارگذاری سریع صفحه برای بهبود تجربه کاربر و رتبه بندی موتورهای جستجو اطمینان حاصل کنید.
- هنگام پیوند بین صفحات داخل سیلو یا بین سیلوهای مختلف، از متنهای لنگر توصیفی استفاده کنید.
- پیوندهای داخلی را به طور طبیعی در محتوا برای اتصال صفحات مرتبط وارد کنید.
- مرتباً محتوای خود را بهروزرسانی و بهروزرسانی کنید تا مرتبط و بهروز بماند.
- تصاویر را با استفاده از نامهای فایل توصیفی و برچسبهای جایگزین که شامل کلمات کلیدی مرتبط هستند، بهینه کنید.
- نشانهگذاری طرحواره را برای ارائه زمینه اضافی به موتورهای جستجو در مورد محتوای خود اجرا کنید.
- از برچسبهای متعارف برای جلوگیری از مشکلات محتوای تکراری در ساختار سیلو خود استفاده کنید.
- وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید تا نیازها و ترجیحات کاربران تلفن همراه را برآورده کند.
- رتبهبندی کلمات کلیدی را برای هر دسته سیلو با استفاده از ابزارهای سئو نظارت و تجزیه و تحلیل کنید.
- بازرسیهای منظم سایت را برای شناسایی مسائل فنی که ممکن است بر عملکرد ساختار سیلو شما تأثیر بگذارد، انجام دهید.
- از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود و جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت خود استفاده کنید.
- بک لینک های با کیفیت بالا از وب سایت های معتبر در صنعت یا جایگاه خود بسازید.
- محتوای تولید شده توسط کاربر، مانند نظرات یا توصیفات، را در ساختار سیلو خود بگنجانید.
- نشانهگذاری دادههای ساختیافته را برای افزایش نمایان شدن قطعههای غنی در نتایج جستجو پیادهسازی کنید.
- از نقشه های سایت XML استفاده کنید تا مطمئن شوید موتورهای جستجو میتوانند تمام صفحات را در ساختار سیلو شما بخزند و فهرست کنند.
- بررسی و تجزیه و تحلیل معیارهای رفتار کاربر، مانند نرخ پرش و زمان در صفحه، برای شناسایی مناطق قابل بهبود.
- برای تجربه کاربری بهتر و رتبهبندی موتورهای جستجو، به طور منظم سرعت بارگذاری وبسایت خود را کنترل و بهینه کنید.
- از آخرین روندهای سئو و تغییرات الگوریتم به روز بمانید تا ساختار سیلو خود را مطابق با آن تطبیق دهید.